20 Temmuz 2009 Pazartesi

Kalbimizdesin!

5 yorum:

Tuncay dedi ki...

başımız sağolsun.... güle güle güzel insan..

serkan dedi ki...

ah ulan bee..guzel insanlar bir bir gidiyor..mekani cennet olsun

Adsız dedi ki...

Gerçek anlamda futbolu bilinçli bir şekilde izlemeye başladığım yıllarda, 90lı yılların ortalarına doğru, televizyonda hep onu görüyordum. Ercan Taner, stadta, maç anlatım yerinde, maç başlamadan hemen önce Vedat Okyar'ın yorumlarını alırdı. Belki çok bir şey söylemezdi kendisi, çok öyle acayip teknik analizlere girmezdi ama sözlerinde bir ağırlık, bir tecrübe hissederdi insan. Bilmiyorum belki de bana öyle geliyordu. Ama kendine özgü bazı tabirleri vardı ki içtendi, bizdendi, gülümsetirdi. Ben onu hep o orjinal ifadeleri ile hatırlamak isterim.

Toprağı bol olsun.

pissed dedi ki...

öyle "kalbimizdesin" diyip geçilecek adam değildi vedat abi, yanlış anlama ege kötü anlamda demiyorum, zaten üstüne söyleyeceğini de söylemişsin. "beşiktaşlılık" dediğimiz şeyin, başka takımdakilere anlatmaya çalışıp bir türlü anlatamadığımız "beşiktaşlılık duruşu"nun süleyman seba ile birlikte hayattaki en sağlam iki örneğinden biriydi. onu dinlerken, neşesini, babacanlığını, rakibe saygısını, beşiktaş'a aşkını gördükçe aynı takımı tutmaktan gurur duydum. gerçekten onun gibi güzel bir adamın beşiktaşlı olması beni hep mutlu etmiştir. ne mutlu ki ona, o kendisi gibi güzel insanlardan oluşan 90lı yıllardaki kadronun yaptığı gibi iki kupa gösterebildik, öyle yolcu edebildik. efsane başkan olacak adamdı, ama öyle bir yeri hiç düşündüğünü bile sanmıyorum, efsane kaptan olarak ayrıldı. güle güle vedat abi.

Adsız dedi ki...

Katılmamak mümkün değil. Biz bir zamanlar böyle insanlar sayesinde herkesin saygısını kazanmıştık, şimdi ise birtakım gafiller yüzünden o saygınlığımızı yitiriyoruz.