21 Haziran 2011 Salı

Beşiktaşın Çocuğu...






























Bobo, dün twitter üzerinden türkçe yayımladığı aşağıdaki mesajlarla bizlere veda etti. Peki biz ona nasıl veda edeceğiz? Cordoba'ya ettiğimiz gibi mi? (http://subjk.blogspot.com/2010/07/huzun.html)

bütün beşiktaş taraftarına , bana bugüne kadar verdikleri destekten ötürü teşekkür ediyorum.
bu büyük klüpte beraber kazandıgımız bütün başarıları hiç bir zaman unutmayacağim.
beşiktaş taraftarı bana bu takimi sevmeyi ögretti ve bundan sonraki hayatıma çok iyi bir beşiktaş taraftarı olarak devam edeceğim.
bana gösterdikleri ilgiden dolayı bütün yönetim kuruluna teşekkür ederim.
tayfur hocama ve bütün takım arkadaşlarıma önümüzdeki sezon için başarilar dilerim. belki bir gün görüşmek üzere.

bobo ve ailesi

1 yorum:

Tuncay dedi ki...

e birileri onceden ogrense de gidecegi ucagi falan guzel bi ugurlama olsa bari..

cok babasin bobo...