15 Eylül 2009 Salı

Gecenin 4ünde başlık bulmak ne zormuş a dostlar...

Bu postun planını epeydir yapıyordum aslında, canavar gibi infographics örnekleri hazırlayacaktım, Kibariye'nin "Golleri sırala / Devleri Parala / Şampiyonlar Liginde Finali Arala / Dayanamam ölürüm senin uğruna / Vur artık kanarya" klibinden beri gelmiş geçmiş en iyi görsel şölen olacaktı. Gel gör ki kronik tembelliğim bu planlarımın önüne geçti ve kendimi Manchester maçından önceki gece, saat 1'de bilgisayarın başında buldum, haliyle sonuç da vasatın üstü oldu. Fakaaaat, istediğim seviyenin epey altında olsalar, muhtemelen onlarca hata içerseler, export kaliteleri yerlerde olsa da ilk maça yetiştirdim sevgili okur. Yarın iş yerinde zombi formatında varlık gösterecek olmam ise küçük bir detay, takılmayalım...








6 yorum:

yilmaz dedi ki...

2003-2004 senesinde 1. torbadan Lazio, ikinci torbadan chelsea gelmişti.

Bizim topu topu 7 galibiyetimiz, 2 beraberliğimiz var
1. torbadan 1 galibiyet, 1 beraberlik, 7 yenilgi(G:Liverpool, B:Lazio)

2. torbadan 3 galibiyet 5 yenilgi (PSG, Barça, Chelsea)

3. torbadan 3 galibiyet, 1 beraberlik, 4 yenilgi (Göteborg, prag, Marsilya, B:Leeds)

4. torbadan hiç rakibimiz olmadı :D


Lazio beşiktaş'ın avrupa defterini iki kez dürdü. 2002-2003 senesinde çeyrek finalde eleyerek, 2003-2004 senesinde uzatma dakikalarında sparta'dan golü yiyerek. İnşallah gün yüzü görmezler :)

pissed dedi ki...

@yilmaz
duzelttim, tesekkur ederim

Adsız dedi ki...

Kullandığın renk gruplarına bayıldım fakat renklerin içine giren beyaz miktarı beyaz renkli yazı karakterini Casper'a çeviriyor, farkındasındır :)

Güzel iş, İngiliz'lerin deyimiyle "a very promising start". Zaten tasarımda Middlesex etkisi mi görüyorum ne :) Senin bu kadar sade ve temiz iş yaptığını pek bilmem de :)

Bunun daha geniş bir versiyonunu düşünmek lazım bir sonraki aşamada. Başladın bu işe, devamını getir bir zahmet :) Zaman olarak da sıkıştırma, acelemiz mi var :) Aralık ayında da olabilir, gelecek baharda da :) Ama illa ki "1015 usulü son dakika sabahlamalarına" gireceksen bir şey diyemem :)

serkan dedi ki...

lan bertan ellerinden gözlerinden öperim olm senin..içerik harika hadi onu geçtim de ah o maçı alacaktık'ın tasarım renkler dahil mükkemmelin de mükünde olmuş...
+rep +rep emeğe saygı terazi pls thnks..

ege'nin beyaz yorumuna katılıyorum "kim ne yapmış"da..orası belki farklı bir şekilde değerlendirilebilir..

pissed dedi ki...

sagolun gencler :) serkan'dan mukemmelin muk'unde aldik, vay be ehehe.

egecim, yeri geldi mi sade is yapariz, ayip ediyorsun :)

Adsız dedi ki...

Abicim ben İnglizler'in yaptığı bu acayip sade işlere bayılıyorum. Hoş bu sadece İngilizler için geçerli değil. Koca Avrupa'da böyle. Geçenlerde sırayla BBC ve ZDF'ye denk geldim. Bizim televizyonlardan sonra ilaç gibi geldi arayüzleri :)