29 Kasım 2009 Pazar

Kargalar...

Mustafa Hoca'nın kılavuzlu kargalı bir muhabbeti vardı bilirsiniz, ara ara da devam eder bu geyik ve maalesef de devam edecek gibi..Mustafa Hoca o vecizesinde kimleri kast etmiştir tam olarak bilemiyorum ama, o kargalardan bir tanesinin bokuna rastladım az önce:

http://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=64586

Linkteki video'nun özetini içeren metin burada:

"Beşiktaş Teknik Direktörü Mustafa Denizli Sivasspor galibiyetinin ardından Lig TV'ye iddialı açıklamalarda bulundu. Tecrübeli teknik adam, üstü kapalı olarak kendini eleştirenler cevap verdi ve "Benim yaptığım hesapları yapamayanlar var. Ben kendi kafamda belirliyorum ama bazıları bunu yediremiyor galiba. Beşiktaş’ın grafiği iyi gidiyor. Zorlu maçlar oynuyoruz kadromuzu da düzenli ve iyi bir şekilde kullanmalıyız. Hem takımın form seviyesini muhafaza etmek hem de istediğimiz sonuçları alabilmek için önemli bir uygulama bu" dedi. Denizli, ilk devreyi lider bitireceklerini de sözlerine ekledi."


Video'yu izlediğimizde ise Mustafa Hoca'nın "...bazıları bunu yediremiyor galiba" gibi kendisine de yakışmayacak bir ifade kullanmadığını anlıyoruz.

Ufak bir ayrıntı olabilir bu ama şu meşhur "bir takım medya"nın bu tarz oyunlarından, "reyting reyting" hezeyanları uğruna insanları hedef göstermelerinden ve Logo'sunu "http://www.football-wallpapers.com/" sitesinden araklayan LigTv'den nefret ediyorum...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bugün TRT'deki Stadyum programında sunucu ve iki yorumcu da Beşiktaş tribünlerinin yönetime tepki göstermesinin yanlış olduğunu, taraftarların bu inatlarından vazgeçmeleri gerektiğini söylediler. Ciddi ciddi fikir birliğine vardılar bu hususta yahu.

Programa çıkmadan önce neyle tütsülüyorlar kafalarını ben onu merak ediyorum.

Adsız dedi ki...

Lig Tv konusu ise ayrı bir şekilde incelenmeli.

stalker dedi ki...

ege sezen,

bu yorumcu taifesine medya kaşarı diyorum ben. önce üç maymunu oynuyorlardı, şimdi iyice fahişeliğe döktüler işi. iğreniyorum izlerken.

yd'nin eli çok uzun, en uafk aykırı ses duyulmuyor. sadece ali gültiken ve cem dizdar.. gözümüzün içine baka baka bilerek isteyerek yalan söylüyor diğerleri.

Adsız dedi ki...

Stalker,

Ben sadece biraz naif yaklaşmak istemiştim :) Yazdıklarınıza katılıyorum.